Trainingen
Alle trainingen bij Mind4More zijn maatwerk. In een uitgebreid intakegesprek worden doelstellingen en resultaatgebieden bepaald.  Daarbij is het belangrijk dat we de verwachtingen van zowel organisatie als deelnemers managen. De deelnemers doen dat door hun leerdoelen te omschrijven. De trainingen zijn altijd verrassend en interactief, de deelnemers worden uitgedaagd het geleerde meteen te oefenen. Uitgangspunt is dat de deelnemers dat in een veilige omgeving kunnen doen. Met humor, enthousiasme en de nodige realiteitszin zorgen we voor verrassende resultaten.

Trainingen kunnen zowel intern als op locatie worden verzorgd en kunnen onderdeel zijn van een meerdaags traject. Zo nodig maken we gebruik van trainingacteurs. Een evaluatie is standaard onderdeel van de training.  

Teamtrainingen
“Na de training staat iedereen op het veld en zit niet meer op de tribune”

  • Om onderlinge samenwerking en communicatie te verbeteren.
  • Veranderingsprocessen te ondersteunen.
  • Voor het implementeren van nieuwe structuren en doelen.
  • Teambuildingactiviteiten.

Commerciële Trainingen
In een commercieel leertraject of als losse modules.

  • Verkoopvaardigheden
    “Zelfverzekerd en met resultaat het verkoopgesprek aangaan en voeren!”
  • Presentatietechnieken
    “Professioneel en met zelfvertrouwen presenteren”
  • Accountmanagement
    “Beïnvloeden van de juiste DMU’s, klantenbindingsscore, effectieve klantindeling”
  • Onderhandelen
    “Haal meer resultaat uit commerciële onderhandelingen!”
  • Indexering
    “Met overtuiging indexeringsgesprekken voeren”

Management vaardigheden
In een management leertraject of als losse modules.

  • Situationeel leidinggeven
    Inzicht in het ontwikkelingsniveau van je medewerkers en je kunt daarop te acteren”
  • Gesprekstechnieken o.a.; feedback-, verzuim-, voortgang-, functionerings-, beoordelings-, slecht nieuwsgesprekken, criteriumgericht interview, STAR methodiek
    “Blijf op de juiste wijze met elkaar communiceren, zonder dat er ruis ontstaat”
  • Verandermanagement
    “Omgaan met veranderingen, weerstanden, fases in het proces, tips en tricks”

 Visie, missie, strategie en doelbepaling
“Wat wordt de richting van je bedrijf en hoe zet je dat concreet en werkbaar om in acties?

Klantgerichtheid voor medewerkers
“Een professionele indruk achterlaten bij zowel interne- als externe klanten!”

 Meer informatie? Bel 06-20607790 of stuur een mail naar info@mind4more.nl